چگونه برای درمان عود مکرر از نفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان عود مکرر از نفریت مزمن

از ماه ژوئن، پسر من از نفریت رنج می برند. او گلوکوکورتیکوئیدها را دریافت کرده و شامل یک رژیم غذایی سالم برای کنترل بیماری است. پس از آن شرایط خود تسهیل شده است. اما در حال حاضر به نظر می رسد بدتر است. پروتئینوری جدی تر است، و او نیز از پا متورم و تهوع و استفراغ رنج می برند. چه کار کنم؟ او نیاز به دیالیز؟ آیا درمانی است که می تواند کمک به تسکین آسیب کلیوی او وجود دارد؟

درمانگاه است که به راحتی عود نفریت، ضایعات کلیوی که بدتر و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است. در اینجا در این مقاله ما این عوامل تجزیه و تحلیل، به امید کمک به یادگیری بیشتر در مورد آن و بهترین درمان برای نجات زندگی خود را انتخاب نمایید.

1. درمان ناقص

در واقع، به منظور جلوگیری یا تاخیر ضایعات کلیوی و عوارض جدی آن را هدف اصلی از درمان های رایج است. بنابراین، این درمان می تواند صدمه به کلیه ها را حل نمی کند. به مسائل بدتر، استفاده از هر گونه مواد مخدر حتی ممکن است تشدید بیماری کلیوی و سرعت بخشیدن به نارسایی کلیوی است. بنابراین، به دست گرفتن کنترل بیماری کلیه خود را و انتخاب بهتر است، درمان های موثر برای بیماران کشنده است. پاک درمانی سموم یک درمان خوب برای بیماران مبتلا به نفریت است، دکتر آنلاین می تواند به شما کمک کند!

2. پیشگیری ناکافی

زندگی روزانه از رژیم های غذایی ناسالم بیمار، مانند مصرف نمک و یا پیشگیری، بار و افزایش کلیوی بدتر بیماری کلیوی. علاوه بر این، خستگی بیش از حد دلیل دیگری، که ممکن است آسیب کلیه را تحت تاثیر قرار است.

3. عفونت های دیگر

باکتری ها و یا عفونت های ویروسی، استرس و اختلالات دیگر از این سیستم همچنین به این بیماری به طور چشمگیری شود.

در این مورد، ما واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی خود را تغییر دهید و ذخیره کلیه های آسیب دیده خود را. هر گونه مشکل یا نگرانی در مورد خود و یا درمان ما، لطفا به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 یا پیام زیر را ترک، ما خوشحالیم که به شما ارائه راهنمایی های حرفه ای رایگان به سرعت





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: